pervitin
berusak
Zravím,
vlastně ani nevím kde mám začít.. Muj pritel bere pervitin, jsme spolu 11let, máme dvě krasné, zdravé děti, koupili jsme dum a zijeme si velmi dobre. Posledni asi tak rok na nem pozoruji zmeny chovani, nekolikrat jsem drogy u nej nasla a nekolikrat ho i pristihla pred aplikaci.. vzdycky mel nejakou vymluvu, bud to neni jeho,nebo to jsou zbytky, ktere likviduje, nekolikrat vynadal me ze mu vubec lezu do veci atd... ublizuje mi , ale co nejvic ublizuje sam sobe, je vyhublý a hodne nevyrovnany.. pokazde kdyz se o tomhle tematu jen zminim zacne vyvadet, nakonec podle nej nekoho mam a chi mit lepsiho tatu pro nase deti.... neni to tak, miluju ho, chci si ho vzit, chci aby byl zase takovy jaky byl... rekla jsem mu ze si myslim ze mu na nas nezalezi, moc dobre vi ze jsem v sazce ja a deti a uz jsem uvazovala o odchodu.. stale jen slibuje ze prestane adt... dnes jsem ho opet pristihla, rekl ze neni zavisly, ale kdyz jsem mu rekla at to zlikviduje, vyvadel... tohle uz zavislost je, podle nej to bere jen proti unave, podle nej nejde proste prestat a ja tomu nerozumim protoze jsem nikdy ani nekourila, vsechno vidim jednoduse- tvrdi pritel. ja uz si proste nevim rady :-( mam strach a jsem hrozne nastvana sama na sebe ze jsem jako partnerka nejspis selhala:-(

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Nezlobte se, opravte mě, jestli se pletu, před časem jsem na Vaše obdobné dotazy podrobně odpovídal. Využila jste některou z konkrétních doporučení, nabídek a kontaktů? Jestli ne, udělejte to teď a odpusťte, nic užitečnějšího pro Vás a partnera nevymyslíme.
Pokud jste mimopražští, napište, ze kterého, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rád Vám potřebné kontakty obratem pošlu. Jestli jste z Prahy a okolí, objednejte se sama do naší specializované bezplatné služby:
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké PPR SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
Pevná linka: +420 284 824 234
Mobil: +420 739 268 527
E-mail: rodice@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Provozní doba:
Pondělí 9 - 19
Úterý až čtvrtek 9 - 17
Pátek 9 - 15
Jak můžete podle oblasti a typu zařízení, kontakty na adiktologické ambulance (ambulantní programy), AT poradny, kontaktní centra a další bezplatné služby na území ČR vyhledat sama, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Na nic nečekejte a jednejte.
Přeji Vám i partnerovi vše dobré,
Amrit Sen.