Drogy
Melisa
Dobry den mam prozbu jsem uzivatelka pervitynu ale potrebuji koupyt test na heroin muj pritel si mysli ze beru opijaty aja bych ho chtela presvedcit on dneska koupyl jeden test na drogy jasne ze mu ukazal pozityvni kdiz beru pervityn poradite mi dekuji

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Meliso,
děkuji vám za váš dotaz.
Nepíšete přesně jaký test váš přítel koupil a proto opravdu nemusel fungovat správně.
Nejlepší pro jasný výsledek je použití testů, které rozlisují několik látek.
Níže vám posílám odkaz na test, který prodává širší líť lékáren.
Někdy je lepší objednat si ho přes eshop lékárny abyste měli jistotu, že ho pro vás v lékárně budou mít.
https://www.benu.cz/test-na-6-drog-ze-slin-thc-opi-coc-met-xtc-amp?aw=1&gclid=Cj0KCQiA0MD_BRCTARIsADXoopZfonzZEMxEVyl16CYPTzEro66svMwtn4o519pLPKKB-g7NUsrrI0caArSWEALw_wcB
Test na 6 drog obsahuje většinou test na THC, Opiáty, Amfetamin, Xtc - Extáze, Metamfetamin, Fentanyl a další. Test můžete mít buď ze slin nebo z moči. Na každou látku je v testu samostatná tyčinka, která testuje samostatně svou látku.
Přeju vám hodně stěstí při testování.
za drogovou poradnu
Marie Saudková