Alkohol - detox
Vlčák
Dobrý den, prosím Vás existuje nějaký, klidně i placený, několikadenní pobyt (detox) pod dohledem, kdybych překonal první nejnáročnější abstinenční stavy? Pokoušel jsem se naposled(je to už pár let) sám přestat, ale bylo to něco strašného. Nyní již mám velmi vysoký tlak a asi i poškozená játra a možná nejen ta. Hlavně mi obrovsky blbne hlava. Myslím základní smysly, paměť orientace atd. Jde mi o to, že mám velmi dobrou práci, kterou zatím ještě zvládám a nerad bych o ni přišel a hlavně to tam nikdo neví. Beru přes den velké dávky vitamínů.
Moc děkuji za odpověď.
Petr

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Petře,
děkujeme za váš dotaz - nepíšete z které části ČR jste proto vám posílám kontakt na dva pražské detoxy.
Pokud byste potřeboval adresu z jiné části republiky tak nás prosím znovu kontaktujte.
V Bohnicích je detox na oddělení 31, níže vám posílám kontakt. Mluví se zde o léčbě a tím je míněn i detox, následná léčba bývá zpravidla na 3-4 měsíce.
Na léčbu se objednejte telefonicky na telefonním čísle 734 268 518, v pracovní dny (pondělí - pátek), od 11:00 do 12:00 hodin. Zájemce o léčbu musí volat osobně. Případně lze využít email: poradnik31@bohnice.cz
Na uvedeném telefonním čísle neposkytují poradenství ani krizovou intervenci pro závislé či jejich blízké. V tomto případě se obraťte na Centrum krizové intervence Psychiatrické nemocnice Bohnice, telefonní číslo 284 016 666.
Druhý detox:
https://www.vfn.cz/pacienti/kliniky-ustavy/klinika-adiktologie/
S těmito zařízeními máme dobrou zkušenost, jde o zdravotnická pracoviště, kde byste měl mít plnou podporu a jsou hrazena ze zdravotního pojištění. Pokud byste měl zájem o soukromé zařízení mohu vám také zaslat ověřený kontakt, počítejte ale s tím, že cena se může vyšplhat až do desítek tisíc.
Co se týče detoxu, je dobré ještě mít potom domluvenou následnou léčbu - alespoň ambulantní. Detox sám o sobě je pouhý začátek. I tak vám přeji hodně úspěchů a gratuluji vám k dobrému rozhodnutí.
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková