Drogy drogy a zase drogy
ivonkaxxxxxx
Zdravim ja nevim jak vy ale ja mam z perspektivy dlouhodobý smažky (19let na čemkoli) pohled jasnej. Kdy jsem poprvé zkusila "ulítnout"? Když mi řekli jak na to a z čeho (1.zkušenost -toluen 12 let mi bylo,rekli mi to na jedne z tech nudnych prednaskach na zš). Jinak bych to asi ani nezkusila,ale zachutnalo mi to. Postupem času jsem od 12 do 13 let vyzkoušela všechny dostupný alternativní zdroje - ředidla,odlakovače (to ze se tim da sjet jsem mimochodem take zjistila na prednasce zs),voňavky,muskatovy orechy,atd. Od 13 do 14 jsem mela takovej ten rozjezd kdy jsem se chytla "správnejch" správnejch lidiček a rozjela jsem místo čichání laku na boty,hulit trávu a cucat eLSíDý. V 15 se přidalo další experimentování s kokainem,perníčkem a ketaminem. Od 16 do 19 jsem se jela na vlně hlavně perníku - nejsnažší dostupnost. Od 20 do nejakych tech 27 jsem mela období hlavně takových tech srandiček jako sou extošky a psychatria pills. Od 28 do 31 jsem zase mela chlastací a ve 32 prakticky doteď (34) jsem se zastavila na pervitinu - opět nejsnažší dostupnost. Mám bráchu mladšího 16 mu je a pred matkou to taji,ale prede mnou tu travku a kolesa schovávat nemusí. Sestřenka kterej je 18 má už ztvrdlý žíly a nevlastní neteře (12 a 11) od druhýho brata (37 ALKOHOLIKA) jsou nasáklý jedna perníkem a ta mladší hašíkem. Proste mi to pripada jako furt dokola. Jakoby proste prisel vek kdy se tomu proste nevyhnes a kdyz jsem se jen tak ze srandy zeptala jedný z tech neteri kde na to prisla tak mi rekla na ty prednasce. Zajimavy a takhle mi to reklo hodne lidi ze je napadlo čuchat nitro kdyz jim to nekdo zacal zakazovat a vubec je s tim seznamil. Jakoby tahle spolecnost chtela udelat ze vsech fetaky naschval. Ja jsem se svýma drogískama spokojená a verim ze to ma tak hodne smažek,ale pride mi ze kdyby nebylo tohle zakazovani a poucovani,tak to hodne lidi zkusi o dost pozdeji nebo vubec. Podle mne to je uplne debilni. Zakazany ovoce prece chutna nejlip ne?
A kdyz nekomu reknete "tohle vam udela dobre,neberte to!" tak je to jakoby jste pred nekoho hodili čokoládu a řekli "je velmi dobrá,nejez ji!"

Odpověděl: Amrit Sen
Ivonko, zdravím Vás,
díky za důvěru. I my víme, že strašení nic neřeší a zakázané ovoce chutná, především, ale nejen v době dospívání, nejlépe.
Odpusťte, ale mám za to, že jste začala drogy užívat, navíc tak brzy, ještě díky jiným důvodům, příčinám a okolnostem, než kvůli zákazu, nebo nudným přednáškám ve škole.
Píšete, že jste se svými drogami spokojená a na nic se neptáte.
Doufám v dobrém, že Vám to ještě vydrží, příběh, který jste nastínila, vypovídá o tom, že jste to neměla nikdy lehké....
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.