Co se dnes fetuje je tragédie
Blondýna
Pervitin už asi neexistuje . Jsem už asi ze staré školy ,ale podle mě už dávno na trhu není péčko,ale nake náhražky jsem kuřák plech mám v rukách už asi 20 let ale teď už nevím ani co kouřím smrdí to, mění to barvy ,nechce to schnout a podobně 😭 prosím o váš názor na to!? Moc děkuji

Odpověděl: Amrit Sen
Blondýno, zdravím Vás,
díky za důvěru, v podstatě lze souhlasit. Současný pervitin se již téměř dvě dekády pokoutně vyrábí především z pseudoefedrinu, jde tedy v nejlepším případě o "pseudopervitin", jehož účinky se intenzitou a délkou účinku od "pravého" pervitinu výrazně liší, o Vámi popsaných "modelech" nemluvě...
Náš názor je takový, že užívání pervitinu v jakékoli formě, za rizika, která sebou nese, včetně závislosti, za to nestojí a nejrůznější podivné "modely", které mohou být z nejrůznějších důvodů bezprostředně velmi nebezpečné, už vůbec ne. Doporučuji Vám je bez sentimentu spláchnout do záchodu a čas, energii a peníze utratit výhodnějším zúsobem s trvalejšími benefity.
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré a šťastnější rok,
Amrit Sen.