Pervitin
Nikol
Dobrý den, chtěla bych poradit, co dělat. Zjistila jsem od kamaráda od mé dcery, že užívá pervitin Jistý dotyčný jí ho posunul. Je to asi tak měsíc. Před tím ale užívala marihuanou, to jsem zjistila. Vůbec nic jí nezajímá, je apaticka, pořád jen spí a hubne mi doslova před očima. Je jí 19let. Mohl byste mi poradit případně i doporučit, jak postupovat a kam jí dát na léčení? Dělá ještě školu, ale mám obavy,aby ji vůbec dokončila.

Odpověděl: Amrit Sen
Nikol, zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaše obavy, dobře, že píšete. Internetové poradenství má své limity a jednoznačný návod, jak vše vyřešit, nejspíš tušíte, neexistuje.
Doporučuji Vám tedy objednat se k osobnímu pohovoru do některé specializovaného zařízení, které poskytuje poradenské konzultace a další bezplatné služby rodičům uživatelů návykových látek a vše s jeho pracovníky v klidu a soukromí probrat. Dozvíte se, jak s dcerou komunikovat, jaké užitečné kroky můžete pro dceru i pro sebe podniknout a jakým chybám se rozhodně vyhnout.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rád Vám potřebné kontakty obratem pošlu. Jak můžete kontakty na adiktologické ambulance, AT poradny, kontaktní centra a obdobné programy a zařízení v dosahu vyhledat sama, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
http://www.drogovaporadna.cz/o-drogach-obecne.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod.html
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod/konopne-drogy.html
Pokud jste z Prahy, nebo okolí, můžete se objednat k bezplatné konzultaci v našem specializovaném zařízení:
Poradna pro rodiče SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
Pevná linka: +420 284 824 234
Mobil: +420 739 268 527
E-mail: rodice@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Provozní doba:
Pondělí 9 - 19
Úterý až čtvrtek 9 - 17
Pátek 9 - 15
Přeji Vám i dceři vše dobré,
šťastnější rok, Amrit Sen.