Tramal
P
Ahoj už xx let jsem na tramalu.
Strašně mě to štve dávky nezvyšují ale,ani nesnižují.
Chtěla bych vysadit úplně ale,když jsem to zkoušela byli to strašné stavy,zimnice,pot,nespavost,bolení kloubů.
Vím že už mě asi ovládla závislost ale,přece musí to jít nějak ukončovat.dekuji

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás, díky za důvěru.
Abstinenční syndrom a jeho projevy mohou být v souvislosti s dlouhodobým užíváním opioidů při odnětí velmi trýznivé a relativně dlouhodobé, a to mám na mysli ty fyzické, o psychických, které pokud zůstanou neošetřeny vhodnou formou psychoterapie a intentivní dlouhodobou prací na sobě, nemluvě.
Rozhodně Vám doporučuji vyhledat odbornou podporu a pomoc, máte li se z pasti závislosti vymotat a uzdravit se.
Začněte tím, že zavoláte do nejbližšího ambulatního programu a domluvíte si termín osobní schůzky. Při osobním setkání a poradenské konzultaci se dozvíte, jak a kudy nejlépe na to, můžete si domluvit průběžnější sezení, abyste byla pevnější v kramflecích a věděla, jak reagovat v situacích, které přinese nejbližší čas, co je prevence relapsu a jak ji aplikovat, jakých chyb se vyvarovat a nejlépe, jaká může být pro Vás vhodná forma forma pdsychoterapie, bez které se, máte li se uzdravit, nejspíš neobejdete.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rád Vám kontakty na služby, které posktují podporu, poradenské konzultace a další bezplatné i anonymní služby, obratem pošlu.
Jak je můžete podle oblasti a typu zařízení, vyhledat sama, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jak Vám je, jak se situace vyvíjí a jestli Vám byla odpověď užitečná.
Držím palce! Amrit Sen