Jak je to možný
Experimentátor
Dobrý den, když jsem to počítal, vyzkoušel jsem již přes dvacet látek. Tedy jen jednorázově, ale vždy mi poskytli to, co jsem čekal nebo jsem se dočetl. U opiátů se mi stalo, že se mi nedostavila euforie, která je s opiátů tak spojována. Měl jsem konkrétně heroin, dvou typu, jeden takový špinavý a druhy bílý. Pak jsem měl Morfium - Vendal 200mg, ten jsem normálně spolknul a pak Sevredol 20mg, ten jsem nadrtil a šňupnul. Pak jsem měl i slabší opiáty - Tramal, Kodein, ale zkratka žádný mi nepřinesl euforii. Jak je to možné?

Odpověděl: Amrit Sen
Experimentátore, zdravím Vás,
díky za důvěru. Buďte rád, jste šťastný muž. Každý člověk je jedinečný originál a drogy na něj mohou působit a účinkovat různě, stejně jako se mohou dopady jejich užívání u jednotlivců lišit.
Některé drogy někomu napoprvé "sednou" lépe, jiné hůře, nebo vůbec, a i to se může v průběhu času měnit. Záležet může i na dávce, tedy množství užité drogy. Doporučuji Vám přestat tahat čerta za ocas, předávkovat se opiáty je velice snadné a nebezpečné.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný.
Přeji šťastnejší rok, Amrit Sen.