Pocity horší inteligence po pervitinu.
Nevim
Dobrý den, potřebuju poradit.
Někdy minulý měsíc v listopadu jsem si dal 2x malou čáru pervitinu v rozmezí 6ti dnů a od té doby mám pocity, že se mi zhoršila inteligence. Mohlo se to skutečně stát? Pokud se to stalo je nějaká možnost návratu mojí inteligence do původního stavu?
Nejsem závislý, chtěl jsem to jenom 2x zkusit a víckrát ne a taky se tak stalo. Může se jednat o nějaký "psychologický uzel" který jsem si nějak třeba obavama vytvořil? Co mám dělat? Stačí počkat ještě nějaký měsíce a vrátí se mi inteligence pokud je horší? Nevěděl jsem, že pervitin může narušit až tolik ego.
Jednoduše chci svojí úroveň inteligence zpět pokud jsem nějak blbější, jde to nějak? Stačí počkat? Regeneruje se mi to? Nebo se nic regenerovat nemusí a jedná se o nějaký můj "psychologický uzel"? Nevím jestli to chápete jak to myslím s tím uzlem, ale myslím tím něco asi jako vnitřní paranoidní obavy. Jinak nemám žádnou psychózu.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Že by se někomu po dvou dávkách pervitinu zhoršila inteligence je nepravděpodobné, šlo by o dost unikátní případ.
Daleko běžnější je, že psychostimulanty, mezi které pervitin patří, ale i halucinogeny, nebo konopné drogy, nastartují psychickou poruchu, nebo rozvinou, či prohloubí psychické onemocnění u člověka, který k nim má z nejrůznějších důvodů předpoklady. Toxická psychóza bývá okolností, která se zmíněnými potížemi a problémy často souvisí.
V každém případě je evidentní, že pervitin pro Vás není to pravé ořechové. Doporučuji tedy vzít zprávu Vašeho organizmu, těla a především psychiky, rozhodně vážně a pervitinu, nejlépe však všem psychotropním látkám se vyhnout. V opačném případě byste podstupoval riziko ještě závažnějších problémů a potíží.
Pokud se vyhnete všem drogám i alkoholu, měl byste být v horizontu dní, nejdéle týdnů, opět v kondici. Pokud byste i tehdy pociťoval jakékoli potíže, vyhledejte lékaře a otevřeně promluvte o všem, co by s nimi mohlo souviset. Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího město bydlíte, rádi Vám pošleme kontakty na odborníky, se kterými můžete otevřeně promluvit, v případě potřeby i zcela anonymně.
Držím palce, buďte na sebe opatrný.
Přeji šťastnější rok, Amrit Sen.