Jak se dostat z tohoto stavu
Karla 666
Zdravím, včera jsem měla poprvé a naposledy pervitin. Stav byl asi normální a zábava byla, ale opakovat to už nechci.
Můj dotaz zní za jak dlouho se budu cítit zase normálně, kdy se mi vrátí normální chuť k jídlu, jak normálně usnout (dnes jsem šla spát ve 22 protože přišla únava, probrala jsem de ve 2:40 a už neusnula. Mám v břiše strašně divný pocit takovou tenzi, jak ji dát pryč. Potřebovala bych se uklidnit, vyspat a najíst. A za jak dlouho to odejde z těla pryč
Díky moc
Karla

Odpověděl: Markéta Kordová
Karlo, zdravím Vás,
píšete o první zkušenosti s pervitinem. Také uvádíte, že to už opakovat nechcete, to bych doporučovala. Život s pervitinem nijak zvlášť zábavný po chvilce užívaní opravdu není.
Zkuste se najíst, něco spíš lehkého, dodržujte pitný režim (nealko, ne colu, kávu a energické nápoje), postačí obyčejná voda. Také doplňte vitamíny a minerály. Zkuste lehkou procházku na čerstvém vzduchu.
Na uklidnění a lepší spánek by mohl pomoci bylinný čaj z meduňky.
Přeji Vám, ať se brzo zase cítíte ve své normě, kdyby bylo třeba, klidně ještě napište.
S pozdravem, MK