Muj brácha
Ciko
Dobrý den mohu se jen zeptat muj brácha bere pervitin a poslední měsíc blázni boji se všeho nás zamika a podobne věci bojim se o něj že už mu to zůstane odvezli ho do blázince už teď o dedneska po třetí myslíte že se bude zdraví nechci aby byl do konce života muj brácha blázen Moje mamka se teď s tátou boji a ja taky nechci aby tak zůstal 😢😭

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
omlouváme se, ale bez osobního kontaktu a bez dalších informací neumíme objektivně posoudit stav bratra, ani to, jak se to s ním bude dál vyvíjet. Určitě by Vám i rodičům dal více konkrétnějších informací jeho ošetřující lékař.
Pokud by rodiče stáli o konzultaci a probrat celkovou situaci, mohou se obrátit na naši Poradnu pro rodiče, viz informace kontakt v odkaze: http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Zdali je pro Vaši rodinu Praha nedostupná, tak napište, kde žijete, jaká větší města máte poblíž, pokusíme se Vás vhodně nasměrovat na pomoc ve Vaší lokalitě.
S pozdravem, MK