houby
Mark_wayne
Samozřejmě jsem veškeré svoje zkušenosti s omamnými látkami psychologovi uvedl. Vážně si myslíte, že může nástup úzkostné poruchy souviset s badtripem (ze kterého mě ale po 2 hodinách vyvedl kamarád úplně do klidu a končil vlastně skvěle) rok předtím? Jak by to bylo možné?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Marku,
myslet si mohu cokoli, na obecné rovině to z mého pohledu možné je. Situaci jsem konzultovala i s velmi zkušeným psychiatrem v oboru, a některé potíže se mohou objevit i s poměrně velkým časovým odstupem. Ale stejně tak to pochopitelně úplně souviset nemusí, nebo nemusí být souvislost jednoznačně přímočará a badtrip může být jen jedna z mnoha událostí, která k vývojí potíží přispěla. Těžko říct, obzvlášť takto na dálku. Poradenství formou online poradny má jednoduše svoje obrovská omezení, vycházím jen z velmi malého množství informací, které mám od vás, k tomu přidávám své zkušenosti, nebo zkušenosti kolegů, se kterými podobné dotazy konzultuji.
Zdá se, že se ptáte na něco, o čem máte sám představu, že spolu nesouvisí. Co vás vede k tomu, že se k otázce vracíte a odpověď pro vás není uspokojivá? Máte nějaké vlastní vysvětlení? Je to tak, že nesouhlasíte se závěrem psychologa? Nebo se vám nechce zcela vzdát užívání houbiček? Nebo je to zcela něco jiného?
S pozdravem,
Gabriela Minařík.