recidiva
michael
dobry den mam problém ze zavislosti kombinovanou thc alkohol pervitin prasky a gambling a po 10.měsicich jsem z recidivěl a měl jsem holotrop a ty stavy uz nechci chtěl bych do lečby at uz pl nebo komunita ale problém jeb že mě momentalně nechcou nikde vzit a mama strach stoho že se to muže zhoršit a potřebuju poradit

Odpověděl: Amrit Sen
Michaeli, zdravím Vás,
díky za důvěru. Kvituji Vaše stojím za Vámi v rozhodnutí léčit se. Nerozumím však úplně tomu, že Vás nikde nechtějí přijmout, budu rád, když o tom napíšete více.
Pobytové léčbě závislosti, ať už ve zdravotnickém zařízení, nebo v terapeutické komunitě musí vždy předcházet nejen detox, ale také psychická a fyzická konsolidace pacienta, nebo klienta, aby se mohl naplno zapojit do terapeutického procesu, který může být náročný, možná tady je zakopaný pes. I to se však dá řešit.
Doporučuji Vám si o tom všem promluvit s odborníky, poradit se s pracovníky některého kontaktního centra, adiktologické ambulance, či AT poradny, tam Vás k poradenské konzultaci bezpochyb přijmou. Začněte tím, že zavoláte a domluvíte si termín schůzky. Při osobním pohovoru, po bližším seznámení se situací Vám zkušení odborníci doporučí konkrétní kroky, jak postupovat a podpoří Vás v nich. Můžete si sjednat průběžnější konzultace, abyste byl pevnější v kramflecích a věděl, jak jednat v situacích, které přinese nejbližší čas.
Určitě neházejte flintu do žita, vše se dá řešit a pomoc je na blízku. Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme. Jak je můžete podle oblasti a typu zařízení vyhledat sám, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html.
Další možností je volat na naši Poradenskou linku SANANIM, která je v provozu každý všední den, od 13 do 17 hodin: +420 602 666 415.
Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jak si stojíte a jak se situace vyvíjí.
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Amrit Sen