Dcera
linda
Zjistila jsem že moje dcera bere drogy. Prozatím nepravidelně, nejspíš pervitin. Myslím, že cca 5-6 měsíců. Má však 2 letého syna. Nyní řeším jak se zachovat dál. Chtěla jsem po ní aby nastoupila do léčebny nebo alespoň takové ty konzultace, ale stále se ohrazuje, že není feťák jen proto, že si občas něčeho šňupne. Nyní řeším dilema. Jestli mám jít na sociálku a nahlásit to. Mám o malého strach. Dcera pomoct nechce a vím, že pokud ona sama nebude chtít nic nezmůžu. Ale nechci v tom nechat vnuka. Mám strach že se něco stane. A také mám strach, že když toto vše někde nahlásím, že se to všechno ještě zhorší. Poraďte mi prosím jak bych se měla zachovat. Mnohokrát děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Lindo, zdravím Vás,
chápu Vaše obavy, o vnuka, stejně tak o dceru, je dobře, že jste napsala.
Doporučuji, než cokoliv podniknete, nejdříve celou situaci zkonzultovat. Netuším, kde žijete, zda Vám je Praha dostupná či nikoliv. Níže kontakt na kolegyni, které se úzce, již plno let, specializuje na práci se závislými matkami. Stejně tak může poskytnout poradenské služby jejím rodinným příslušníkům. Bylo by rozumné s ní vše probrat. Pokud nemůžete osobně, tak alespoň po telefonu či emailu. Můžete se klidně odkázat na mě.
Centrum komplexní péče o dítě a rodinu, SANANIM
pevná linka: +420 220 80 31 30
mobil: +420 702 036 237
email:  pece.dite@sananim.cz nebo preslova@sananim.cz
PhDr. Ilona Preslová
http://www.sananim.cz/o-nas-1/centrum-komplexni-pece-o-dite-a-rodinu-ckp.html
S pozdravem, Markéta Kordová