Odpověď
Uživatelka pervitinu
Zdravím odpovídám na vaši odpověď č.548717..
Z čeho jste usoudil že nejsem šťastná ? I když s vámi i trochu souhlasím mela jsem těžké období zadlužila jsem se a hodlovala dost alkoholu. Z toho jsem se už dostala ale chuť pořád mám ale už ne se opít je to hnus právě že si radši dám teď tu čáru :D což je ještě horší to vím jen na mou hlavu to dělá lepší myšlenky než alkohol. Na perniku jsem si právě uvědomila že bych neměla pít mám těžké deprese.
No ale k věci píšete že můžu propadnout závislosti což už jsem asi propadla. Jde o to že já a drogy jsme už od malá spojené tím že jsme vyrostla v rodině kde byli narkomani viděla jsem jak si popotahuji čáry a leží jen tak s jehlou v ruce třeba na gauči. Byla jsem svědkem prostitutce, domácího týrání, velkého finančního podvodu a to co dítě vidět v cca od 6-12 let opravdu nemá. Ale což tohle jsem se s mým dětstvím smířila a bolest v sobě pořád mám a bude tam navždy to vím ale bohužel to asi teď s drogami budu mít taky tak.. jen ne úplně doslova já jsem jediná s mé rodiny co poprvé pracuje , bydlím sama a dělám vše co má člověk správné dělat nikdo mě nic nenaučil musela jsem sama. Ale zajímalo by mě z čeho jste poznal že na tom nejsem dobře když jsem vám nic osobního nenapsala až teď. Jsem zvědavá co mi odepisete děkuji za odpověď.

Odpověděl: Amrit Sen
Opět zdravím...
Z kontextu dotazu, mnohaleté přímé práce s uživateli drog a intuice...
Že jste závislá, jsem tušil, i to málo, co jste napsala, tomu nasvědčovalo, ale netroufal jsem si Vám to, se vší úctou, jen tak "vpálit od boku".
Děkuji za dokreslení příběhu, doplnění informací a upřímnou osobní zpověď, zažila jste hodně utrpení, je s podivem, že se držíte, jak držíte...
Nabízím podporu a pomoc, respektive kontakty na šikovné chápající kolegy, kteří Vás nejen vyslechnou, ale rádi a ochotně nabídnou možnosti, jak z bludného kruhu do spokojenějšího a radostnějšího života ven.
Držte se, kdykoli napište, jsme tu pro Vás.
Amrit Sen