Přítel se nechce léčit
Anna
Dobry den, je mozne aby niekto mohol prist k nam, pripadne sa stretnut niekde na kave? Priatel k Vam dobrovolne nikdy nepride.. Mysli si, ze on problem nema.. Ja uz som v koncoch a ja som ta zla, pretoze mu chcem pomoct. Dakujem. Anna

Odpověděl: Markéta Kordová
Anno, dobrý den,
tak v rámci case managementu kolegové z adiktologické ambulance http://www.sananim.cz/o-nas-1/adiktologicka-ambulance-a-adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-aa.html pracují i s klienty v jejich přirozeném prostředí nebo někde jinde mimo naše zařízení, ale je k tomu potřeba souhlas dané osoby, stejně tak chuť spolupracovat. Což píšete, že partner v tuto chvílí odmítá.
Můžete, ale k nám přijít Vy sama, využít poradenských služeb pro rodinné příslušníky a v osobním kontaktu více a podrobněji probrat celou situaci, vše, co je aktuálně třeba, doplnit si informace a naplánovat co dál. Bylo by to pro Vás přijatelné?
Zde případně kontakt + další informace v odkazech.
Poradna pro rodiče, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba: 9,00 - 17,00 (po domluvě lze i v jinou dobu)
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/co-nabizime.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/poslani.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/nase-cile.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/prijem-klientu.html
Poskytujeme bezplatné služby, mohou být i anonymní. Stačí se jen objednat na uvedených číslech. Pokud se nedovoláte hned, buďte prosím trpělivá, v době, kdy kolegové hovoří se svými klienty, telefony nezvedají. Když budete volat na mobil, zavolají zpět hned, jak to bude možné. Můžete se klidně odkázat na mě.
Tak držím palce!
Mějte se hezky, Markéta Kordová