Kratom není omamná látka
Ondřej
ještě jsem chtěl podotknout zdovolením že kratom není omamná latka tak se na něj nezaměřují ani v navýhovích centrech ale jistý si nejsem no :) spíše je to pro ně něco nového a není to uvadene jako droga

Odpověděl: Amrit Sen
Ondřeji, zdravím Vás.
Nerad bych se s Vámi dostal do při, od toho tu rozhodně nejsme. Účelem, posláním a pracovní náplní naší poradny je pomoc pořebným, tedy lidem, kteří trpí, často jde o život. Tím spíš se vyhýbáme naskakování na prázdné slovíčkaření...
Termín "omamná látka", jsme v předchozích odpovědích v souvislosti s Kratomem nikdy nepoužili, byť se jako droga zneužívá. Nejde o nic nového, naopak, bylo to tomu kam jen lidská historie sahá a v posledních letech se s ním, nejen u nás, velmi čile obchoduje.
Co je bez pochyb a jisté, že Kratom obsahuje řadu psychaktivních látek, tedy látek, které ovlivňují psychiku a mění lidské vnímání. Jako tečka za tímto pokusem o debatu by měla stačit skutečnost, že existují odborné studie, které potvzují riziko vzniku závislosti v souvislosti s jeho užíváním.
Mějte se krásně,
Amrit Sen.