Odvykací Léčba
honza388
Dobrý den ,chtěl bych se zeptat kam se mam obratít o žadost o odvykací léčbu, je mi 28let, od 15let beru Marihuanu,Pervitin a ještě do toho hraju automaty, chtěl bych z vlastní vůle podstoupit nejakou tu léčbu ,jsem od Jičína,tak něco poblíž... děkuji za odpověd Honza

Odpověděl: Markéta Kordová
Honzo, dobrý den,
je fajn, že máte snahu své potíže začít řešit, jít se léčit, je rozumné řešení.
Přímo v Jičíně je AT ordinace, zde kontakt:
Jičín, Psychiatrická ambulance s AT ordinací
AT ambulance
Husova 64, Jičín, 506 01
Zobrazit na mapě
Tel.: 493522056
MUDr. Jan Krabec
Kontaktní centra pro uživatele drog, kde by Vám pomohli léčbu zařídit, jsem ve Vašem kraji našla bohužel jen dvě, níže kontakty, ale netuším, jak jsou pro Vás dostupná (?)...
Hradec Králové, K-centrum Hradec Králové
Laxus z. ú.
Kontaktní centrum
Říční 1252/3a, Hradec Králové, 500 02
Zobrazit na mapě
Tel.: 495 513 977, 734 316 538
Lukáš Gilányi, DiS.
www: http://www.laxus.cz
Trutnov, Kontaktní centrum, RIAPS Trutnov
Sdružení ozdravoven a léčeben okresu Trutnov
Kontaktní centrum
Procházkova 818, Trutnov, 541 01
Zobrazit na mapě
Tel.: 499828144, 731441269
služby pro uživatele alkoholu Út+Pá
Mgr. Ondřej Čalovka
www: http://www.riaps.cz
Další možnosti naleznete v databázi, zde: www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci zadat kraj, okres, město.
Pokud se budete potřebovat na cokoliv doptat, neváhejte se ještě ozvat.
Mějte se zatím hezky, MK