Kratom
Ondřej
Dobrý den ptám se na kratom ale udajně na něj v čr testy neexistují ani laboratorně to by se musela hledat pouze ta latka ktera obsahuje kratom co vím ale jistý si nejsem chodím na at ambulanci zkrze antidepresiva a jeden den jsem nevišel s prášky tak jsem to nahradil kratomem tak proto se ptám chodím totiž na moč

Odpověděl: Amrit Sen
Ondřeji, opět zdravím a děkuji za důvěru.
Kratom obsahuje cca 30 psychoaktivních alkaloidů. Jak, a podle čeho kdo bude Váš případný test finálně vyhodnocovat, netuším. Co je však jisté, že spolehlivé laboratorní postupy, například chromatografická spektrální analýza a další techniky ve specializovaných pracovištích, tím spíš v Toxikologické laboratoři Ústavu soudního lékařství VFN v Praze, kam se většinou vzorky moči posílají, tyto látky spolehlivě rozpoznají.
Odpusťte, ale zdravotnický, terapeutický perzonál, natož ošetřující psychiatr, Vám rozhodně nedělají kontrolní testy kvůli předepsaným antidepresivům, jako takovým, ale spíš kvůli riziku případných nežádoucích interakcí s psychoaktivními látkami, s jejichž užíváním máte zřejmě zkušenost, nebo dokonce problém.
Jak jsem psal, záležet může na vyhodnocování výsledku testu. Jestli se máte, nebo nemáte čeho obávat, opravdu netuším a měl byste to vědět především Vy.
Doporučuji tedy užívat předepsané léky tak, jak máte a určitě je nenahrazovat, nebo případně nekombinovat s dalšími látkami a z mého pohledu i zkušenosti bude pro Vás nejvýhodnější, když budete k spolupracujícím odborníkům otevřený a nebude nic tajit. Jen tak může být terapie účinná.
Pokud svým odborníkům nedůvěřujete, změňte je.
Buďte fér, opak je cestou do pekel.
Přeji Vám jen dobré, držím palce,
Amrit Sen.