Pervitin a vykroucenost
Uživatel pervitinu
Mam dotaz ohledně vykroucenosti při užívání pervitinu. Je mi 22 mám 55 kilo a když si dám jsem hrozně vykroucena.. a můj přítel také 22 let 70 kg vůbec vykrouceny není. Jakto že to působí jen na mě a na něj vůbec ani trochu ? :D je to kvůli tomu že jsem holka a mám min kilo nebo proč ? děkuji za odpověď..

Odpověděl: Amrit Sen
Uživatelko, zdravím Vás,
vážím si Vaší důvěry. Každý člověk je neopakovatelný originál a ať už jsou bezprostřední příčiny Vaší "vykroucenosti fyziologické, metabolické, či psychické a psychosomatické, je jasné, že Vám užívání pervitinu nesvědčí.
Doporučuji Vám tedy zastavit se a dát si oraz. Umožněte organizmu, tělu i psychice se zregenerovat, čím déle, tím lépe.
Berte to, co se Vám děje jako jasnou zprávu, že pro Vás drogy nejsou to pravé ořechové. V opačném případě očekávejte ještě závažnější sociální, vzahové i zdravotní potíže.
Jestli k tomu nemáte dostatek chuti, sil a kuráže, může svědčit o Vaší závislosti. Zkuste zvážit o tom, jestli není čas svoje užívání řešit, nebo si o něm aspoň osobně promluvit a situaci konzultovat s odborníky, kteří budou kopat za Vás, s přijetím, ochotně a bez předsudků.
Pokud byste projevila zájem, napište ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám kontakty na odborníky, před kterými se nemusíte při zachování Vašeho soukromí stydět, obratem pošleme.
Přeji hodně štěsí,
Amrit Sen.