Pervitin
Kiki
Mam dlouhodobě problem se zavislosti na pervitinu hodne jsem si toho prosla od 12ti zavislost na antidepresivech a sebeposkozovani v 15ti az do ted trpim se zavislosti na pervitinu chut a nutkani si dat dostanu vzdy kdyz se mi do hlavy vrati moje minulost vsechna ta bolest co tam byla nedokážu se vyrovnat s minulosti nedavno jsme se preststěhovali do Prahy a stačili mi 2tydny a za v tom litam

Odpověděl: Amrit Sen
Kiki, zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaše obavy i trápení, nevěšte hlavu, dobře, že píšete. Pomoc je na blízku, doporučuji Vám zavolat a objednat se k poradenské konzultaci do některého zařízení, které poskytuje bezplatnou podporu, poradenství, pomoc a další služby uživatelům návykových látek, nesejde tolik na tom, jestli zvolíte adiktologickou ambulaci, AT poradnu, kontaktní centrum, nebo obdobný typ služby.
Při osobním pohovoru, po bližším seznámení s Vaším příběhem a situací, Vám zkušený/á odborník/ice, doporučí konkrétní kroky, jak ji řešit, co užitečného pro sebe můžete podniknout a v případě zájmu se můžete domluvit na dalším, například na průběžnějších konzultacích, případně Vám poskytnou další kontakty na specialisty, bude li třeba. Zároveň Vás upozorní na chyby, kterým byste se měla vyhnout...
Uleví se Vám, získáte přijetí, pochopení, podporu, pomoc a užitečné informace, není na co čekat, čím dříve pomoc vyhledáte, tím spíš předejdete dalším komplikacím a malérům. Služby jsou bezplatné a lze jich využít i anonymně.
Píšete, že momentálně žijete v Praze, můžete se tedy domluvit s pracovníky naší ambulance, nebo kontaktního centra, nebo rovnou zajít na některou otevřenou skupinu do Denního stacionáře bez objednání. Podrobnější informace k nabízeným službám najdete v odkazech na weby jednotlivých zařízení:
Adiktologická ambulance SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
telefon: 724 521 913
e-mail: klinika@sananim.cz
web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/adiktologicka-ambulance-a-adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-aa.html
Provozní doba:
Pondělí 12 - 20
Úterý 9 - 13
Středa 9 - 17
Denní stacionář SANANIM
Janovského 26
170 00 Praha 7
pevné linky: +420 220 803 130, +420 220 800 041
mobil: +420 605 212 175
e-mail: stacionar@sananim.cz
web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/denni-stacionar-dst.html
Provozní doba:
Pondělí 8 - 16 16:30 - 20
Úterý 8 - 16
Středa 8 - 16 18:30 - 20
Čtvrtek 8 - 16 17:30 - 19
Pátek 8 - 15
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
mobil: 605 240 501
poradenská linka: 602 666 415 (po - pá 13 - 17)
e-mail: kacko@sananim.cz
web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
facebook: www.facebook.com/kacko/
Provozní doba:
Každý den v roce od 13 do 20 hodin
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Amrit Sen