Pervitin
Lucka
Zdravím jsem občasná uživatelka pervitinu. Mam dotaz ohledně těla. Předevčírem jsem si dala a protáhla to až do druhého dne do 12 noci pak už jsem sama usla. Když si dám tak po 7 čáře mi začínají modrat ruce a jsou studené. Mam to po celém těle takové fleky to co jsem se dočetla je asi špatně prokrvení. Ale nejhorší jsou ty ruce mám vždy strach a nevím co s tím.
A také mě hrozně bolely kolena nemohu pak ani chodit. Máte nějakou radu ? Samozřejmě nejlepsi je nebrat to vím i sama ale zatím to v plánu nemám. Děkuji moc za odpověď

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Lucko,
víte, ono se velmi těžko takhle na dálku vyhodnocuje, co je vlastně špatně. Pravdou je, že rozhodně nic z toho nepatří ke klasickým projevům, které by se s užíváním pojily. Zjevné je jedno, vaše tělo dává jasně najevo, že toho je na něj moc.
To minimum, co můžete udělat, je dávat si ty jízdy kratší a více mezi nimi odpočívat, dát tělu šanci si odpočinout a zregenerovat. Netuším, co během užívání děláte, to by také mohlo s projevy úzce souviset - klečíte-li na kolenou a vytíráte-li 5 hodin v jednom kuse, daly by se projevy celkem snadno vysvětlit - ale počítám, že tak jednoduché to nebude. Z mého pohledu by bylo rozumné ověřit si, že jste po zdravotní stránce v pořádku, zajít za praktikem na preventivní prohlídku, zmínit se o modrajících rukou, pokud jste delší čas vzhůru (nebo říct ideálně celou pravdu), a zkusit zjistit, zda máte v pořádku například oběhový systém.
Snad alespoň takto.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.