Pervitin- mozek
Tomáš
Dobrý den.Chtěl bych se zeptat jestli když budu užívat pervitin kouřením jednou do měsíce ,jestli mi to může po čase poškodit natrvalo mozek?Nebo jestli už po občasném užití už mozek nebude nikdy fungovat jako před tím?? Děkuji

Odpověděl: Amrit Sen
Tomáši, zdravím Vás,
díky za důvěru. Odpusťte, ale zda a co se Vám v důsledku užívání pervitinu stane, nedokážeme ni, ani nikdo jiný takto na dálku říci.
Každý člověk je neopakovatelný originál a drogy na něj mohou účinkovat různě, stejně jako se dopady jejich užívání mohou lišit, záleží na mnoha okolnostech.
Co je však jisté, že každé užití drogy zatěžuje organizmus a bezprostředně ohrožuje zdraví člověka a při souvislém intenzivním užívání způsobuje neblahé změny a zdravotní poškození, nezřídka závažná, v horším případě nevratná.
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.