Diky2
Mia
Dobrý den, předem děkuji, že trávíte čas odpovídáním na me dotazy. Mě hodně pomohlo zavolání na linku důvěry, kde mi paní prostě vysvětlila že to není moje vina. Že je dospělí a svéprávný. Myslím, že by mi hodně pomohlo, sejít se s někým, kdo něco podobného zažil. Syn je malý, 5let. Moc se neptá, kde je táta. Posledni měsíce snami moc času nebyl. Ale nevím, co mu řeknu pak. Jsem z Jihočeského kraje. Pokud mi někoho doporucite, budu ráda. Vím, že jsem se jistou formou stala obětí domácího násilí a tím není úplně snadné procházet sám. A to vše dávám a vždy budu dávat za vinu drogám. Protože dokud snama nebyli, bylo vše oka. Teď jsou jen lži, výhrůžky, naschvály a to prostě nedavam. Myslím, že pokud bych měla šanci sejít se , řekněme v nějaké komunitě s lidmi, co mají stejnou zkušenost jako já, tak mi to pomůže a já, pomůžu jim. Diky za Vás čas

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Mio,
jestli jste volala na linku důvěry, můžete to zkusit znovu a zeptat, jestli by vám zařízení nedoporučili. Já mám přeci jenom největší přehled pokud jde o drogové služby, které jsou schopné pracovat i s partnery uživatelů drog. Nicméně né vždy to jde skupinově. Takže tady posílám odkaz na stránky, kde podle města můžete najít vhodnou ambulanci, zavolat a poradit se. Měli by vědět, pokud a kde v jejich kraji se mohou rodiče nebo partneři setkat. Jsou tam města jako České Budějovice, Jindřichův Hradec, Prachatice, Strakonice, Tábor. V Českých Budějovicích má sídlo i Bílý kruh bezpečí, který nabízí minimálně individuální setkání. Dneska né každý je ochoten mluvit na skupině před dalšími lidmi o tom, co se dělo nebo děje u něj doma, ale to se může kdykoli změnit. Pro vznik takové skupiny stačí de facto jen pár lidí. Za zeptání nic nedáte.
Máte úplnou pravdu v tom, že to, co se doma v podobných situacích děje, je domácí násilí. A mluvit o tom s někým, kdo situaci rozumí, nebo ji sám poznal a rozumí těžkostem, je často velmi úlevné.
Takže držím palce.
Gabriela Minařík.