milion
Já třeba
v prosinci mi bude 30 let zažil sem tisíce na marihuaně zažil sem tisíce stavů na piku s nadsázkou nebo bez nadsázky zažil sem a zaživám milion stavů protože už dneska nic nemám ode dne do večera piju, víno je levnější 4 litry rovná se 70 kč jdu spát v 7 až 8 večer v půl jedný ráno se budím pak nemužu do tří atd. usnout mezitim co usnínám poté na krátké minuty se mi zdají děsíivě sny polovičně pravdivé, po pár minutách vstávám a snažim se v tom snu klepavě vzbudit což je dost divný pocit (vždy se mi to povede vždy se mi to povede a dokola) nejelepší je dyž mám víno i na noc... vzbudim se napiju... někerej lok usnu někerej nee,mýval sem práci ale už dva roky šílim z toho nevim co mám udělat do léčebny se dokopat jak mi radil muj kamarad... nejde každej den prožiju nějakej pěknek stav .... každej lok ( třeba 20-25 denně) něco předvede) v noci se budim a chmatám si na srdce mám strachy že mi selže a tak ruzně..nevim co mám dělat myslim to vážně (mám v sobě už dost litrů vína ale to já vždycky kdybych neměl nedokopal bych se k takové odpovědi, chodil bych vzteklej okolo scháněl těcg blbejch 35 kč od mámy od sousedu kohokoliv jakkoukoliv trapnou ale docela dost slušně dokonalou hereckou politikou já nechci umřít poradte mi i když sem asi už skoro blázen podotýkám skoro at..prostě at nevim co dělat nevim děkuju za každou odpověd ?

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru a velmi emotivní dotaz, který se dá, jestli mu správně rozumím, opravte mě prosím, jestli se pletu, shrnout do věty "co mám v mém neštěstí dělat?".
Jednoznačně Vám doporučuji, nezůstávejte v trýzni a zoufalství sám, pomoc je na dosah.
Zavoleje do nejbližšího zařízení, které poskytuje bezplatnou podporu, péči a bezplatnou pomoc uživatelům návykových látek a domluvte si termín poradenské konzultace.
Vše se dá řešit, třeba i po malých krůčcích, tím dalším by měl být osobní pohovor s odborníkem některé adiktologické ambulance, AT poradny, kontaktního centra, nebo obdobné služby.
Při konzultaci, která může proběhnout i zcela anonymně, po bližším seznámení se situací, Vám zkušený odborník/odbornice, doporučí konkrétní kroky, jak ji řešit, co užitečného můžete pro sebe a svou úzdravu podniknout, zároveň Vás upozorní na chyby, kterých byste se měl vyvarovat.
Bylo by naivní předpokládat, že vše vyřeší jeden pohovor, můžete si ale sjednat průběžnější schůzky, abyste byl pevnější v kramflecích a věděl, jak reagovat na situace, které přinese nejbližší čas, zároveň se dozvíte o možnostech a typech případné léčby, pokud o ni budete stát.
S příběhy a situacemi, podobnými Vaší, se setkáme velmi často, dobrou zprávou je, že jsme v dlouhodobém kontaktu s mnoha lidmi, kterým se daří uzdravovat, uzdravit se a stále jich přibývá...
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme. Jak je můžete, podle oblasti a typu zařízení, vyhledat sám, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/.
Pokud jste z Prahy, nebo oklí, můžete se objednat do některého z našich zařízení, nebo rovnou přijít na motivační skupinu do našeho Denního stacionáře, podrobněji v odkazech na weby:
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
mobil: 605 240 501
poradenská linka: 602 666 415 (po - pá 13 - 17)
e-mail: kacko@sananim.cz
web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
facebook: www.facebook.com/kacko/
Provozní doba:
Každý den v roce 13 - 20
Adiktologická ambulance SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
telefon: 724 521 913
e-mail: klinika@sananim.cz
web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/adiktologicka-ambulance-a-adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-aa.html
Provozní doba:
Pondělí 12 - 20
Úterý 9 - 13
Středa 9 - 17
Denní stacionář SANANIM
Janovského 26
170 00 Praha 7
pevná linka: +420 220 803 130, +420 220 800 041
mobil: +420 605 212 175
e-mail: stacionar@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/denni-stacionar-dst.html
Zároveň Vám doporučuji zajít, lépe docházet na setkání svépomocného společenství uzdravujících se a uzdravených závislých:
NA - Anonymní narkomani
(Narcotics Anonymous)
https://anonymni-narkomani-cz9.webnode.cz/
https://anonymni-narkomani.webnode.cz/
https://www.na.org/
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/pomoc-a-lecba.html
http://www.drogovaporadna.cz/pomoc-a-lecba/lecebne-programy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/stimulacni-drogy-historie.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/alkohol.html
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod/konopne-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Amrit Sen.