Zhoršené dýchání - pervitin
Sisi
Dobrý den,
je mi 20 let 2 roky jsem užívala extázi. Poslední 3 měsíce pervitin nárazově v jízdách (pár dnů, pak větší pauza) bez komplikací...ovšem po posledním užívání u sebe pozoruji ztěžené/zhoršené dýchání. Pocit nedostatku kyslíku, jakoby se mi snížil objem plic. Droga byla užívaná šnupanim nikoliv inhalací. Od poslední dávky už je to 4 dny a pořád se to nezlepšila. Moje otázka zní mohla jsem si to vsugerovat neustálým myšlením na tento problém? Tedy může to být od psychiky? Začínám se bát,zda to není něco vážnější a po téhle zkušenosti s drogama všeho typu končím...děkuji za odpověď
Hezký den

Odpověděl: Markéta Kordová
Sisi, dobrý den,
může to být od psychiky, ale pokud nemáte za sebou i somatické vyšetření, aby se vyloučil případně zdravotní problém, těžko to takto střelit přes internet, nerada bych dělala unáhlení závěry.
Někdy může (i jednorázové užití) vyvolat psychickou nepohodu, úzkost, při které se špatně dýchá...
Zkuste doplnit vitamíny a minerály, především hořčík a vápník, udržujte pitný režim (nealko), vyhněte se colovým nápojům, kávě a energidrinkům, můžete zkusit popíjet čaj z meduňky, tak zklidňuje. Snažte se moc nepozorovat a něčím se zaměstnat, abyste odvedla pozornost.  Asi by bylo rozumné, aby s Vámi někdo byl, pro případ, kdyby se Vám přihoršilo.
Pokud by se Vám přitížilo, tak samozřejmě na nic nečekejte a vyhledejte pomoc.
V případě potřeby samozřejmě můžete napsat kdykoliv znovu. Budu ráda, když dáte vědět, jak Vám je.
Tak se držte a ať je brzo lépe!
Mějte se zatím fajn, MK