Náprava
Helenej Homer
Dobry den,
Cca od 17-18 pravidelne uzivam thc, ted je mi 20 a pocituji na sobe znamky zhorsene pameti, snizeni Motivace a aktivity, a lehce zacina i zhorseni psychiky. Chci se zeptat, kdyz prestanu hulit jestli se mi mysleni a mozek srovna? Za jak dlouho? Co pro to budu muset udelat? Dekuji za odpoved. 😄

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Homere,
většina kognitivních funkcí se s vysazením marihuany poměrně rychle zlepšuje. Výzkumy naznačují, že zlepšení se dostaví v řádu týdnů od vysazení, samosebou za předpokladu, že nezačnete užívat nic jiného. Pomoci vám mohou i cvičení paměti, dostatečně odpočívat a spát bez užívání alkoholu nebo jiných návykových látek, v lékárně se můžete poradit a případně koupit Magne B6 a piracetam.
Netuším, z jakého důvodu jste s užíváním začal.  Pokud jste jím řešil potíže se spaním, deprese nebo úzkosti apod. je velmi pravděpodobné, že se potíže po vysazení vrátí. Takže kdyby se cokoli dělo, něco se vám nezdálo, neváhejte a napište.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.