mýtus
kuna0131
dobrý den,mohu se zeptat,proč tady zkreslujete dopad pervitinu stylem,že při dlohodobém užívání nebude moct žít normální život apod???já užívám perník nitrožilně cca20let a žiju normálně plněhodnotný život, chodím do práce,platím si bydlení apod...a takových je hodně.. na každého má droga jiný vliv a chápu,že se pokoušíte uživatel od toho odradit,ale nalhávat tady takové žvance akorát shazuje nás uživatele kde nás každý bere automaticky za trosku, která nemá žádný smysl života a přitom se mám o hodně lip,než někteří normální lidé,kteří žijí pořád ve stresu a pak jím předepisujete o dost větší bordel než je pernik na úzkost ,stres apod..když už uvádíte o nějaké droze nějaký obrázek,tak ho uvedte aspon realisticky..tím samozdřejme nechci napádat lidi,aby jej začli užívat,né každý dokáže píko zvládnout...ale dá seto.

Odpověděl: Amrit Sen
Kuno, zdravím Vás,
díky za důvěru. Možná jste výjimkou, z našich zkušeností je člověk po 20 letech nitrožilního užívání pervitinu velmi poničený, ať už je to na první pohled patrné, nebo naopak. To znamená že je významně poškozeno jak jeho tělesné zdraví, tak psychika, vztahy i sociální dovednosti.
Možná jste se svým životem spokojený a cítíte se šťastně, to Vám rozhodně nehodlám rozporovat a že dokážete například chodit do práce si zaslouží respekt.
Jsme už několik dekád v přímém kontaktu s uživateli návykových látek, které rozhodně nevnímáme jako trosky, ale jako ty, kteří si stejně, jako každý člověk, zaslouží přijetí, úctu, respekt a důstojnost.
Poznáváme a poznali jsme jich tisíce, dlouhé řadě z nich se podařilo a daří uzdravit a uzdravovat, stále jich, to je dobrá zpráva, přibývá. Mnoho uživatelů drog, alkohol a medikamenty nevyjímaje, však zemřelo a umírá, spousta závislých právě přežívá a v neštěstí a osamocení živoří...
Naše práce je podávat pomocnou ruku všem zasaženým, ať už se chtějí uzdravit, nebo dožít s drogou. Pochopte, že nemáme nejmenší důvod vytvářet mýty, ani zkreslovat, natož propagovat životní styl uživatele drog, tím spíš dlouhodobě závislého, při tolikém utrpení, kterého jsme každodenními svědky.
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.