pervitinová substituce???
DOPI 1947
Dobrý den, chtěla bych se zeptat,jestli v dnešní době existuje pervitinová substituce,údajně pomocí léků Ritalin.Opiáty jsou sice jiná liga ale psychika ohledně C10 H15 N je tam o mnohem horší.
Děkuji
S pozdravem Dopi 1947

Odpověděl: Amrit Sen
Dopi, zdravím Vás,
díky za důvěru. Substituční, tedy farmakologicky sistovaná léčba v souvislosti závislosti na pervitin existuje, dokonce i u nás.
K substituční léčbě tohoto typu však zdaleka není indikován každý uživatel pervitinu, nebo dalších amfetaminových drog, záleží na mnoha dalších okolnostech, protože může mít svá rizika.
Jestli se o ní chcete dozvědět více, můžete zavolat například do smíchovského Kontaktního centra SANANIM.
Pokud jste z Prahy, nebo  okolí, domluvte si s pracovnicemi, které se specializují i na tuto problematiku,  termín osobní schůzky a poradenské konzultace:
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 15
150 00 Praha t
mobil: 605 240 501
poradenská linka: 602 666 415 (po až pá 13 - 17)
e-mail: e-mail: kacko@sananim.cz
web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
facebook: www.facebook.com/kacko/
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, Amrit Sen.