Onemocnění z drog
Ady
Dobrý den reaguji na Vaši odpověd u dotazu č. 782 294
Na neurologii jsem byla v prosinci 2019 , doporučili mi jen magnesium , obvodní lékař i psychiatr mi nasadili poté antidepresiva, ty mi taky nepomahali .
Ke "stavum" dochazí v momentě kdy mám strach , pospicham , nebo i když ráno rychle vstanu , ale ted už se to děje i přes den ...
K drogám se nehodlam přibližit , když jsem to tak dobře zvladla, už mě napadlo že by to mohla byt roztroušená skleroza , protože přiznaky hodně nasvědčují , bohužel mi nejsou možné udělat ted testy jako CT protože jsem aktualně s manželem těhotná ...

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Ady,
asi tušíte, že není možné celou situaci takto na dálku nějak vyhodnotit nebo přijít s nějakým objevem či řešením. Samosebou může zhoršení souviset s těhotenstvím. Nejužitečnější by v tuhle chvíli bylo mít alespoň jednoho lékaře, který bude o všem dobře informován, schopen sledovat stav celkově a ne jen v rámci své odbornosti, se zájmem o konzultování s dalšími lékaři. Ideální by asi byla nějaká větší nemocnice, v rámci které by bylo snadnější všechna vyšetření domluvit i konzultovat třebas mezi lékaři osobně, na konziliu. V Praze by mě napadla třeba Všeobecná fakultní nemocnice (včetně Kliniky adiktologie), nebo pak Nemocnice Motol. A i tak, těžko říct, jestli odhalíte jednoznačnou příčinu. V tuhle chvíli těžko hádat. Nezbývá než držet palce a popřát hodně sil a štěstí. Toto skutečně na dálku řešit není možné.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.