Drogy
m.ha
Dobrý den , chtěla bych se zeptat , v sobotu jsem užila celou extázi ( 350 mg ) a v pondělí jsem měla strašne bolesti hlavy až Jsem z toho normálně brečela , šla jsem s tím i k doktorce, protože jsem si myslela že to byla obyčejná bolest hlavy a i když jsem si dala paralen a nebo brufen tak mi to vůbec nepomohlo, nemohla jsem ani vstát z postele a podle mě je blbost aby to byl dojezd , právě na to jsem se vás chtěla zeptat zda-li to dojezd byl a nebo ne , protože tedkom kvůli té hlavy lítám po doktorech , hlava mě bolela do úterý a ve středu už to bylo v klidu , zajímá mě to z toho důvodu protože takovou bolest jsem nikdy nezazila a nikomu ji nepřeju , a ani mě nenapadlo že by to dojezd být mohl , bavila jsem se o tom s kamarádkou a ta mi řekla že je možné že to mám z toho , děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
bohužel, tímto způsobem přes internet nepoznáme, zda Vaše zdravotní potíže mají nějakou souvislost s užitím extáze, nebo zda byste bolest hlavy měla i bez toho, aniž byste užila.  Nelze vyhodnotit zdravotní stav a určit jasnou příčinu, bez vyšetření lékaře.
Obávám se, že na tuto otázku by Vám nejzodpovědněji mohl odpovědět pouze lékař na základě vyšetření s kompletními informacemi o Vás. Předpokládám, že jste o užití extáze s ním asi nehovořila (?).
Doporučuji nic neužívat, čím déle, tím lépe a uvidíte, zda se bolest hlavy vrátí nebo ne.
Přeji, ať je Vám brzy lépe.
S pozdravem, MK