Thc v moči
Jedovni
Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda thc test na moč bude pozitivní když jsem užíval marihuanu po dobu 2 týdnů, zhruba půl gramu denně, test mě čeká za 20 dní

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím,
na testování THC se ptáte opakovaně, obávám se, že Vám nenapíšu nic nového.
Orientační doba se pohybuje v těchto přibližných časech:
detekce moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
detekce krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny = jako u krve
Tak jak jsem již několikrát zmiňovala, jde pouze o údaje orientační, je to vždy velmi individuální záležitost.
Doba záchytu se odvíjí především od intenzity a od frekvence předešlého užívání, velikosti dávek, množství obsažených účinných látek (tedy kvalita konkrétní drogy) a na individualitě metabolismu. Také nejde opomenout skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích, z nich se postupně uvolňuje do organismu a tam metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných a používaných testů mohou ukázat pozitivní výsledek oproti jiným drogám poměrně dlouho. To znamená, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, nicméně je to důkaz, že v posledních dnech byla droga konzumována.
Můžete si na své náklady zakoupit orientační test (v lékárnách je běžně k dostání, nebo lze zakoupit přes internet) a sám se cca po 14ti dnech otestovat, abyste věděl, jak si vedete.
S pozdravem, MK