Thc v moči
Elkooo
Dobrý den,
Mám dotaz, jak dlouho můžou najít thc v mé moči, když jsem kouřila trávu 12 dní za sebou. Teď už jsem asi 10 dní neměla.
Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
nejde na to úplně přesně odpovědět, je to dost individuální.
Doby prokazatelnosti z tělních tekutin u THC (účinná látka marihuany) se pohybuje v těchto přibližných obdobích:
detekce moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
detekce krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny = jako u krve
Podotýkám, že jde o orientační údaje, jelikož je to vždy velmi individuální záležitost, jak jsem již zmínila výše.
Doba záchytu se odvíjí především od intenzity a od frekvence předešlého užívání, velikosti dávek, množství obsažených účinných látek (tedy kvalita konkrétní drogy) a na individualitě metabolismu. Také nejde opomenout skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích, z nich se postupně uvolňuje do organismu a metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných a používaných testů ukážou pozitivní výsledek oproti jiným drogám poměrně dlouho. To znamená, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, nicméně je to důkaz, že v posledních dnech byla droga konzumována.
Netuším, kdo a z jakého důvodu Vás bude testovat, ani co Vám v případě pozitivního testu hrozí za potíže. Kdybychom Vám mohli pomoci i jinak, napište více.
Můžete si na své náklady zakoupit orientační test (v lékárnách je běžně k dostání, nebo lze zakoupit přes internet) a sama se otestovat, abyste věděla, jak si vedete.
Konzumace marihuany sebou přináší plno rizik a rozhodně to není jen pozitivita případného testování. Takže opatrně...
Pokud něco není jasné nebo budete mít další doplňující dotaz, klidně zase napište.
Mějte se hezky, MK