Prehlasenie
Cooq
Chcel by som povedat, ze najhorsia psychicka vec, ktora sa cloveku moze pri drogach stat, nie je zavislost, ale bad trip, ktory neskonci pri skonceni intoxikacie. Je to skutocne svinstvo zit v psychoze 2 roky. A ked citam vsetky tie knihy o psychedelikach od Learyho, nechapem preco tam nikto vyrazne neupozornuje na toto NEBEZPECENSTVO. Je to daleko strasnenjsia vec ako hocici, co clovek moze bez drog zazit. Je to PEKLO na zemi. Howg

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že máte pravdu. Zešílet je možná stašnější než rakovina. Protože to člověk alespoň rozumí tomu co se s ním děje. A s těmi knihami o psychedelikách máte také pravdu. Zmiňují se jen o jejich potenciálu (který nehodlám zpochybňovat), ale chybívá v nich upozornění, že stejným potenciálem, jakým mohou léčit, bavit, ... budou dělat taky paseku - pokud s nimi nebude opatrně zacházeno. A pak to může být peklo, spíše než na zemi, tak v hlavě. Protože když je to na zemi, tak se člověk může schovat alespoň do té své hlavy. Ale když je to v hlavě, neschová se nikam. :-( P.s. Pokud jste se z pekla vymotal, blahopřeju. :-)