doba
malej B
Ja bych se chtel zeptat, jak dlouho vydrží THC v těle, nebo po jak dlouhé době se dá zjistit.existuje nejaký prostředek jakým zmenčit dobu kdy je THC v těle.Slyšel sem zě pomáhá nastrouhaná mrkev s citrónem. Je to pravda?

Odpověděl: Bára Orlíková
No, myslím, že jsem vám asi před týdnem na podobný dotaz odpovídala. Nicméně, jako doba, po kterou je možné THC detekovat z testů ze vzorku moči (testování z krve je neobvyklé a další metody zjišťování, jako například ze vzorku vlasů víceméně nepřichází v úvahu), je udáváno rozpětí 1 až 30 dní od posledního užití. I když po jednorázovém užití se dá zjistit tak do týdne, po každodenním předchozím užívání může být tato doba kolem 1 měsíce. THC je z těch látek, které se dají detekovat velmi dlouho, to proto, že se kumuluje v tukové tkáni, ze které se velmi pomalu uvolňuje. Zkrátit dobu, po kterou se dá THC zachytit, jde jen velmi omezeně, obecná doporučení jsou jen tato: pít dost tekutin (tím nemyslím alkohol), dodávat tělu vitamíny a minerály, nepokračovat v užívání drog. Ohledně té mrkve s citrónem - neslyšela jsem o tom, že by něco takového mohlo pomoci - nicméně, bude to nejspíš zdravé a nějaké vitamíny v tom budou, takže je to na vašem uvážení :-)