AUTOR?
Orel
No fajn..díky za překvapivou podporu ve zkoušce v opuování :-) Zlepším "výběrová kriteria", jak radíte :-)),ale v tomto směru jsou přeci skoro docela jasná..a dokonce jednodušší :-)) Jinak v rámci své vrozené zvědavosti bych si ráda přečetla tu doporučenou "naučnou literaturu" "Nemoc jako cesta"..(není na konci k sebepoznání..?:-)), ale nešlo by to dopolnit o autora? Jinak nevím, kde bych ten žánr honem hledala..Vtip je prostě v tom, že mi připadá, že ač nyní střízlivá, se mi zdá, že přemýšlím jako "napitá" a udivuje mě to..ale asi je to v normě, jak říkáte a MOŽNÁ se to stabilizuje, žeeee.Jinak s tou sklenkou šampusu versus možná motivace kontrolovanéh "braní" u holky jste mě tedy dostal...To by mě ve snu nenapadlo, že by takhle mohla uvažovat. Včera jsem pekla makovec..a ona ho odmítla jást..že by pak případný mnou dělaný test mohl být pozitovní..ach jo..vidíte..myslí na to VÍCE než já...já mám ve zvyku všechno rychle zapomínat nebo-li házet za hlavu...a letět zas dáááááál..hahaTak já si dám větší pozor s tím pitím..před ní :-)) No ale jinak...i když si občas tedy něco dám..tak vidíte...nerozpíjí mě tooo!!!Je mi jasné, že mi na to dopovíte "zatím" a hrozbou ztráty kontroly sama nad sebou..to by se od vás dalo čekat.Ale dovolím si v tomto být nevěřící "Danáš"..samozřejmě "všeho dočasu, že.." :-)) Jinak jsem se vrhla na sudium bylinek..tedy "vrhla po svém" v rámci své schopnosti u něčeho chvíli vydržet..:-)), ale každou novou aktivitu hodnostím u sebe kladně..asi jako vy hodnotíte tu mou poslední..CHICHI!(ale tahle je zjevě ušlechtilejší,žé..?!) (Už mám v ruce antiinjekci a na ní sádru, héč.) jÁ

Odpověděl: Jakub Minařík
Nu - ať tak nebo tak - na abstinenci bych zcela nerezignoval. Alespoň zatím. Na stabilizaci je třeba více času. Ohledně toho stavu - že se v abstinenci připadáte opilejší než opilá - to bývá tehdy, když člověk je před tím nějakou dobu opilý normálně. Pak se stává, že třízlivost je najednou "neznámý stav". :-) Jo - a kdyby bylo třeba - klidně se můžeme opět sejít - ale je to na vaší potřebě. :-) P.s. Ta kniha je od autorů Thorwald Dethlefsen a Rudiger Dahlke.