Phlebitis
OneTimeRelapse
Dobrý den,
Asi před 14 dni jsem měl relapse (po 7 měsících) a užil jsem jednou nitrožilně pervitin do místa které jsem si chybně myslel že již bude zahojeno a nejspíš se mi tam udělala flebtitida. Momentálně nemám žádného praktického lékaře (naposledy jsem byl u dětského), tak si nejsem úplně jistý kam s tím jít na vyšetření. Jediná mě napadla ambulance, ale tam se docela bojím, už takhle mám sociální úzkosti a z minulosti mám docela nepříjemné zážitky z přístupu k drogově závislím. Neprovozuje třeba Sananim, nebo jiné zařízení nějaké služby v Praze kde by se mi na to mohli jenom podívat a poradit co s tím, případně poslat někam dál?
Děkuji a přeji pěkný den!

Odpověděl: Jakub Chudomel
Zdravím vás OneTimeRelapse,
v první řadě gratuluju k abstinenci. Dobrá práce, držte se. Relaps není tragedie, pokud se zastaví a nějak mu porozumíte. S tím souvisí odkaz na Kcentrum Sananimu -
Pondělí 13 - 20
Úterý  9 - 20
Středa 13 - 20
Čtvrtek 9 - 20
Pátek 9 - 20
Víkendy a svátky 13 - 20
Adresa:
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
mapa
poradenská linka: 602 666 415
(po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
e-mail: kacko@sananim.cz
facebookwww.facebook.com/kacko/
Zde najdete jednak odborné a anonymní ošetření vpichu, ale také sympatické odborníky, se kterými si můžete o relapsu promluvit. Z dotazu nevyplývá, zda abstinujte po léčbě, nebo jste přestal sám bez pomoci. V obou případech by stálo za to si o tom promluvit s někým, kdo vám může pomoci otevřít třeba nečekané souvislosti. Ale to už nechám na vás.
Hodně sil Jakub Chudomel