Závislost na pervitinu
Terr
Dobry den,chtěla bych se zeptat..přítel mi přiznal,že je závislý na pervitinu,nepotřebuje ho denně to ne,ale když si dá,je schopný okrást rodinu a jít hrát automaty..chce se léčit a začít s tím něco dělat..Mohu se tedy zeptat jak máme postupovat? Kam jít atd? Děkuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Terr,
ideální by bylo, kdyby se sám přítel (třeba i za vašeho doprovodu), objednal na poradenství do kontaktního centra nebo adiktologické ambulance. Jejich služby jsou poskytovány diskrétně a zdarma, stačí zavolat a domluvit termín setkání. Na schůzce přítele nebudou do ničeho tlačit, jde hlavně o to, co chce on sám a co by potřeboval, aby se mu to dařilo. Více vám jistě poví přímo na schůzce.
Zde můžete hledat kontakty (hledejte ambulantní programy nebo kontaktní centrum), případně napište, která větší města jsou vám dobře dostupná.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.