co to bylo?
tereza
Dobrý den, sem tam jsem si s kamrádkou dala pervitin, tak jednou za 4-6 týdnů. Asi před půl rokem přišel jeden známý a prodal nám pervitin, byly to velké, bílé krystaly. Má kamarádka byla nemocná, tak jsem si dala jen já. V životě nezapomenu, co se mi stalo a myslím, že mne to nadobro vyléčilo od jakékoliv drogy!!! Naskočila mi vyrážka na obličeji, okamžitě po požití, začala jsem vidět davy lidí, kteří se na mne sápou a chtějí mne zabít,viděla jsem lidi, co lezou na stromy kolem našeho domu, aby se na mne podívali, viděla jsem černé stíny, slyšela jsem svůj dech, jako by to byl cizí dech, bála jsem se pohnout, protože na mne chtěli útočit nějací chlapy. Trvalo to celou noc. Ráno jsem byla úplně zoufalá,nemohla jsem vyjít z bytu ven, protože jsem viděla lidi, kteří byli jak opravdový, ale neexistovali a já chtěla každého přesvědčovat, že jsou tady. Slyšela jsem, jak pořád někdo volá mé jméno, nemohla jsem se podívat do zrcadla, byl tam někdo, kdo mne chtěl zabít. prostě absolutně strašný zážitek a trvalo mi tak 4 měsíce než jsem se přestala bát ve větru kymájecích se větví. není to lež, ale od té doby mám pár šedivých vlasů a jsem naprosto vyléčená od všeho!!! Co to bylo za drogu? Děkuji za odpověď. Tereza

Odpověděl: Jakub Minařík
No, myslím, že ta drogy mohl být klidně pervitin, jen jste to prostě trochu přeťápla v dávkou a nebo v něm bylo něco "navíc". To co popisujete byla myslím celkem typická toxická psychoza (stíha). Bývá to celkem nepříjemný zážitek, obyčejně se objevuje po delším užívání, někdy ale i po jednorázové, většinou vyšší dávce. Jestli jste to přežila ve zdraví, tak je to rozhodně prima. Někdy se stává, že stav přetrvává a je třeba aby zasáhl psychiatr. Takže venkoncem jste měla celkem kliku. A jestli vám po tomhle zážitku zůstal jen odpor k drogám a pár šedivých vlasů - máte kliku. :-) P.s. Jen kdyby vám otrnulo - stává se to. Pokud byste si pervitin, nebo jinou látku s podobným efektem (ecstasy, amfetamin, kokain, ... ale i třeba některé halucinogeny - LSD, marihuanu, ...) Může se vám to vrátit. Buď s plnou silou, nebo jen jako jakási ozvěna, která se ale pak může vracet jen tak, aniž byste něco užila. Tak buďte opatrná. :-)