Dotaz
Fire
Ahoj, měl bych dotaz, často se mi klepou ruce a jsem z ničehonic nervózní. Bral jsem pervitin, občas kouřím marihuanu a piju alkohol (dá se říci tak 4-5 do týdne). Podle lékařských vyšetření jsem ale úplně zdráv, čím by to mohlo být? Děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
No - jestli tak 4-5 x do týdne pijete alkohol ve větší míře a hulíte - tak by to mohlo být vysvětlení. A celkem realistické - obyčejně takovýhle stav nastává po dlouhodobějších pařbách v kombinaci s únavou a celkově nezdravým životním stylem. Takže nic divného. Když si promluvíte s lidmi, kteří paří podobně - tak vám to jistě potvrdí. Obyčejně taky s dovětkem, že je třeba nevystřízlivět, protože pak se vám ruce klepat nebudou, nebo si to nebudete uvědomovat. Tenhle postup nedoporučuju, nehledě k tomu, jestli to vnímáte teď nepřijemně, tak se vaše obtíže stejně jen vystupňujou. Zkuste si dát pauzu, nebo alespoň výrazně ubrat co se týče frekvence a množství - já sic vím, že se vám do toho nebude chtít - protože bude sklizeň, je burčák, ... - ale ono je furt něco - pak zas budou podzimní deprese, pak silvestr, .... Taky zkuste užívat nějaké vitaminy, minerály, - hodí se nějaký komplexní přípravek + doplnit ho o vitaminy B1 a B6 samostatně v tabletách - pomůže to mozku se zrestaurovat. Pijte magnesii, ta je taky dobrá. Váš stav by se měl postuopně zlepšit, resp stabilizovat. P.s. 4-5x do týdne není občas. To je furt. :-) Kdyby něco, ptejte se klidně dál.