az moc pika
honza
pred trema dnama jsem dal jednu velkou obalku a dve maly (pika). dal jsem to hrozne rychle za sebou a ted me jeste porad boli plice a zaludek a nic nejim a tak me zajimalo jak dlouho to tak jeste bude a jestli budu mit nejaky nasledky. dekuju

Odpověděl: Jakub Minařík
No, jestli budete mít následky se teprve uvidí, ale váš stav by se měl postupně během pár dnů zlepšit. Podpořit to můžete, když těch pár dnů nebudete pařit, budete dost spát, zkusíte jíst něco lehčího, ... Prostě se chovat k tělu tak, že jste mu dal v minulých dnesch slušně pokouřit. Kdyby to nepomohlo, tak se ještě ozvěte. P.s. Kdyby se to zhoršovalo, tak se ozvěte taky. Třeba ta bolest plic rozhodně normální není. Plíce totiž nebolej. Takže - může to bejt stíha, ale může to bejt taky třeba rozjíždějící se zápal plic - jestli jste na piku hodně řádil a pak v tomhle chladnějším počasí někde upocenej běhal - tak by to klidně mohlo bejt.