Jsem normální?
Orel
Už jsem z dovolené zpět, lázně byly super..a měla jsem jen jednu skleničku šampáňa na přípitek se "souhlasem" holky :-) Jinak k zabavení se..ta posilovnua, která se nelíbila játrům díky přehánení..a co mi Dr.Ř na chvíli zarazil..tak když už bych tam po pauze mohla jít...kde se vzal..tu se vzal zánět šlachy na levoruce..takže smůla..příští týden mu to daj do sádry :-) Někdy mě připadá, že vymýšlím snad ještě horší věci, než když byl mozek v alkooparu. Snad se začínám i bát, co mě zase v rámci zabavení se - napadne.Zatím samá zvěrstva, naposledy mě napadlo, že se začnu zajímat o op.A bohužel já nemívám od slov daleko k činům. Neví co mě to napadlo ani snad nevím proč , ale výplody mého střízlivého mozku jsou skutečně překvapivé, ale neposlouchejte svůj mozek, že jo..:-) Buď mi začlo ze všeho "kapat na karbid" nebo se nabízí otázka, jestli nejsem náhodou normální takováhle..a to tedy koukám, jaká bych měla být.Zřejmě to tlumení byli v jistém ohledu k něčemu dobré (nééé..já vím). No , pokud mi řeknete, že objetivně vzato se vám to zdá docela normální, tak se tím taky nebudu zatěžovat a nebudu to řešit a pojedu podle svých mozkonápadů dál.Ale je to docela náročné :-().. No a jinak jsem v pohoděěě..! Zdravííím!

Odpověděl: Jakub Minařík
Jo op není asi úplně blbý nápad a člověk k opům inklinuje jaksi fyziologicky a není na tom nic špatného. :-) jen si dejte pozor, ať to nedopadne jako dříve. Musíte užít jiná výběrová kriteria. Ohledně té šlachy - existuje kniha, která se jmenuje: "Nemoc jak cesta". Ať si ji opatříte a přečtete, nebo ne - stojí za to uvažovat, jak to vlastně je. Jinak mám dojem, že jste v podstatě normální. Jen se to tím jakm jste přestala pít trochu odbrzdilo. A nějakou dobu to bude trvat, než se to stabilizuje. P.s. Ten šampus by mohl být - vzhlem k tomu co se dělo v minulosti problematický. Mám teď spíše dojem že pro dceru než pro vás. ale možná jen straším. Rozhodně bych si dal na to v budoucnosti pozor. Navozuje to nepříznový model - totiž, že kontrolovaně užít lze. A že to zvládnete vy, neznamená že to zvládne dcera.