dojazdy po extáze
zuzkaaz
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať, 2/3 deňä po užití emka (nie koláč) mám problémy s nízkym tlakom, točí sa mi hlava a mám mierne nevoľnosti. Je to ešte súčasťou dojazdov z emka?

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den, Zuzko,
bohužel, tímto způsobem přes internet nepoznáme, zda Vaše současné zdravotní potíže mají nějakou souvislost s užitím extáze, nebo zda se jedná například o něco jiného. Nelze vyhodnotit zdravotní stav a určit jasnou příčinu, aniž by Vás nevyšetřil lékař.
Možná může mít konzumace extáze vliv na Váš současný zdravotní stav, ale také je možné, že byste tyto potíže měla, i kdybyste nic neužila, těžko říct. Obávám se, že na tuto otázku by Vám nejzodpovědněji mohl odpovědět pouze lékař na základě vyšetření.
Doufám, že to již přešlo a je Vám lépe (?).
S pozdravem, MK