Pervitin a moč
Aneta
Dobrý den chtěla bych se vás zeptat jestli jde nějak dostat pervitin z moči o něco dřív např o den nebo dva ? Abstinovala jsem týden a včera ve 12h a dnes v 8h ráno jsem si dala a možná budu mít ve čtvrtek nebo pátek tésty z moči takže vás prosím o radu.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Aneto,
díky za dotaz. Na internetu možná najdete amatérské rady, jak metabolismus a vyloučení drogy z těla urychlit, nebo jak podvést testy, nicméně nic z toho není ověřené. Záměrem naší poradny ani není v tomto směru radit. Snad rozumíte.
Samosebou se může stát, že už ve čtvrtek budete mít testy nereaktivní, ale spoléhat se na to nedá. Předpokládám, že jde o testy screeningové, které si můžete udělat doma. Je to tak? Ty reagují někdy i na celou skupinu látek, nebo pasivní metabolity.
Jestli jde o testy, které mají zjistit, zda jste nebo nejste aktuálně pod vlivem, trvejte na testech laboratorních, které přesně stanoví hladiny látek a lze podle nich určit, zda jste pod vlivem. Z nich by už pak mělo být zřejmé, že jste užila přes několika dny a aktuálně pod vlivem nejste.
Možností je, koupit si v lékárně testy, a vyzkoušet si je ještě před testem. To by vás v případě nereaktivních testů mohlo uklidnit.
Říkám si, jestli vám tyhle obavy za to stojí. Možná šlo o nějakou shodu okolností a o testech jste dopředu nevěděla. Ale jestli je to tak, že testující má k testům důvod a obavy, že vyjdou positivně, mohla by to pro vás být příležitost další užívání přehodnotit. Hodně teď střílím naslepo, ale kdybyste chtěla můžete o svojí situaci a užívání napsat víc do skryté poznámky, díky tomu bude dotaz přístupný jen vám.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.