Pervitin
rustyxxm
Dobrý den. Už beru rok a půl pervitin ze začátku to bylo občas . Třeba jednou za měsíc a teď to beru každý den porad a nevím jak stim skončit. Pokud vysadím třeba na 3 dny jsem nervózní , vybusnej ,zdají se mě sny. Špatný spánek

Odpověděl: Amrit Sen
Rustyxxm, zdravím Vás,
díky za důvěru, dobře, že píšete. Rozumím tomu, že prožíváte obtížnou, vleklou a nepříjemnou situci. Doporučuji Vám v ní nezůstávat sám. Mám na mysli se o Vaše prožívání a nepříjemnou zkušenost podělit s někým dalším, mimo komunitu a prostředí uživatelů drog a konzultovat ji s odborníky, zároveň se svěřit někomu z bezpečných blízkých, ať už z okruhu rodiny, nebo přátel.
Zavolejte tedy no nejbližšího zařízení, které poskytuje konzultace a další bezplatné služby uživatelům návykových látek, lze i zcela anonymně a domluvte si termín schůzky.
Při osobním pohovoru, po bližším seznámení se situcí, Vám zkušený odborník doporučí konkrétní kroky, jak ji řešit, při minimalizaci rizik a útrap, zároveň Vás upozorní na chyby, kterých byste se měl vyvarovat.
Můžete si v případě zájmu sjednat průběžnější schůzky, abyste byl pevnější v kramflecích a věděl, jak reagovat v situacích, které přinese nejbližší čas, seznámí Vás s tématem a postupy prevence relapsu, jak nakládat s cravingem, chutěmi, aby ve výsledku pracovaly pro Vás a mnoho dalšího.
Když napíšete, v jakém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme. Jak je můžete, podle oblasti a typu zařízení vyhledat sám, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Výrazně pomoci Vám mohou i návštěvy mítinků svépomocného společenství uzdravujících se a uzdravených závislých, kde se díky vzájemné podpoře, sdílení zkušeností, 12. krokovému programu a přátelství daří lidem, kteří je navštěvují, úspěšně a abstinovat a žít šťastnejší život. Některé skupiny umožňují i účast na videomítincích, které probíhají každý den. Máte li však možnost zajít na mítink osobně, doporučuji především osobní účast:
NA - Anonymní Narkomani
https://anonymni-narkomani-cz9.webnode.cz/
https://anonymni-narkomani.webnode.cz/
https://anonymni-narkomani-cz9.webnode.cz/kontakt/
https://anonymni-narkomani.webnode.cz/kontakt/
https://www.na.org/
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/69/pervitin-pernik-piko-pecko-parno-peri-bily-snih-ice-czecho-speed-hromady-cary-.html
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/839-pecko-peri-pergo-piko-parno
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Co se Vám děje, aniž bych to zlehčoval, není nijak neobvyklé, využijte naše doporučení v naději vše lépe zvládnout. Ke zklidnění a lepší usínání Vám může pomoci například čaj z meduňky, který koupíte v každé lékárně, ale i dalších běžných obchodech.
Přeji Vám vše dobré, kdykoli napište, držím palce.
Jsme tu pro Vás, Amrit Sen.