Jak aplikovat “na slepici”
Liška
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat na veškeré důležité zásady při aplikaci “na Slepičku”, prosím...? Jakou hustotu by měla látka mít (především). Předem mockrát děkuji za odpověď. Vxxxxxxxxx

Odpověděl: Amrit Sen
Liško, zdravím Vás,
díky za důvěru.
Odpusťte, můžete prosím dotaz lépe a srozumitelněji specifikovat?
Já, ani žádný z kolegů netušíme, co se pod pojmem "aplikace na slepici", nebo "na slepičku", skrývá.
Stejně tak nám není jasné o aplikaci které drogy by mělo jít, nebo jestli "látkou" míníte bundu, kalhoty, nebo třičko.
Předesílám, že jde li o dotaz na bezpečnější aplikaci, rádi odpovíme.
Jde li naopak o dotaz, jak si drogu nejlépe užít, pak ji od nás nečekejte.
Náplní a smyslem naší poradny je především pomoc lidem, kteří trpí a snižování rizik v jakékoli souvislosti s užíváním návykových látek a pomoc v léčbě a uzdravování ze závislosti, stejně, jako podpora jejich blízkých, poskytování informací a seznamování s odborným pohledem na drogovou a závislostní problematiku, včetně nejširší veřejnosti, v neposlední řadě usilování o destigmatizaci závislých i tématu samotného.
Vyhýbáme se tedy návodům, jak drogy vyrobit, sehnat, distribuovat a nejlépe si je užít.
Pokud jste s tím vším stejně, jako my a většina lidí, kteří nám píší v souladu, pište, jsme tu pro Vás.
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.