Test
Roman
Zajimalo by me, jestli existuje nejaky test, ktery prokaze zdali clovek bere pervitin, nebo ne. Nikdy jsem pervitin nebral. Obcas jsem si zahulil, nebo si vzal na party extazi. Nejsem na tom zavisli. Delam cisnika a v praci jsem tim behanim na place a zapominanim se najist dost zhubnul. Skoro vsichni mi znami si zacali myslet, ze smazim. I moje pritelkyne mi neveri a to uz je na me moc. Prosim pomozte mi, poradte mi. Existuje prosim nejaky test ,ktery to muze prokazat, ze jsem v tomhle tom cistej. Mockrat dekuji za odpoved. Roman.

Odpověděl: Bára Orlíková
No, vidím, že to nemáte jednoduché. Existují jednorázové testy na přítomnost drog, dělají se ze vzorku moči. Testy se dají koupit v některých lékárnách, jeden test na jeden typ drogy stojí kolem 100 korun (vy budete potřebovat test s označením MetAMP nebo Metamphetamin - jiné označení pro pervitin). Více informací o těchto jednorázových testech můžete najít na stránkách výrobců www.dynex.cz (v češtině) nebo www.dadebehring.com (v angličtině), včetně obrázků, jak testy vypadají a jak se s nimi zachází. Další varianta je nechat si udělat vyšetření v toxikologické laboratoři, ale to by vás přišlo o dost dráž. No, navrhuji taky další věc - zvolnit trochu tempo, vzít si dovolenou, odpočinout si - vystresovaný člověk, který je věčně v práci, nic nestíhá a hubne, protože se ani nemá čas najíst, může při troše fantazie vypadat, jako že bere drogy. Když byste chtěl ohledně testů nějaké další informace, pište :-)