Pervitín
Marchelo
Dobrý deň dnes ve 21:30 som si dal poprve pervitín nikdy som ho doteraz nebral .. išlo o davku 5mg úplne najmenšia.. ako to bude treba riešiť keď sa dostavia abstaky?? Depresie, únava ,nervozita.. ako to riešiť čo pomáha ..doplniť vitamíny to viem ..a ďalej?? Ďakujem.

Odpověděl: Amrit Sen
Marchelo, zdravím Vás,
díky za důvěru.
5 mg pervitinu je velmi malá dávka, pod běžnou hranicí vnímatelnosti, takže jestli i tu "cítíte", nebo prožíváte úzkostný stav, o čemž by mohl napovídat Váš dotaz, nadobro se psychostimulantům vyhněte.
V opačném případě, byste kromě závislosti riskoval nastartování, nebo prohloubení psychických poruch, nebo rozvinutí psychické nemoci, ze které byste nemusel po zbytek života úplně uzdravit i v případě, že byste už nikdy žádné drogy neužil.
To samé platí, kromě psychostimulantů, mezi které pervitin patří, především pro halucinogeny, ale i pro THC, obsaženého v konopných drogách.
Po odeznění účinků, budou li nějaké, v opačném případě i dříve, Vám doporučuji doplnit tekutiny, zdravě a vydatně se najíst, doplnit vitamíny a minerály, například trojkombinací vápník, hořčík, zinek, nastavit si přiměřenou, příjemnou fyzickou zátěž, například se projít v parku, dát si sprchu, uvařit si čaj z meduňky, který Vám pomůže se zklidněním a usínáním a hlavně nepanikařit. V horizontu hodin, nejpozději dnů byste tak měl být v pořádku a kondici.
Pokud by měly nějaké obtíže přetrvávat, nebo se v různých podobách a intenzitách vracet, vyhledejte odbornou podporu a pomoc, nejlépe psychiatra, ještě lépe psychiatra - adiktologa.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/69/pervitin-pernik-piko-pecko-parno-peri-bily-snih-ice-czecho-speed-hromady-cary-.html
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/839-pecko-peri-pergo-piko-parno
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/72/2788/Akutni-ucinky-metamfetaminu
http://www.prevcentrum.cz/pervitin
http://drogy.ful.cz/drogy/pervitin/
http://www.extc.cz/pervitin.html
http://www.angelfire.com/in/freelife/piko.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Doufám, že už jste v pořádku a kondici,
pokud ne, nepanikařte a jednejte.
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.