před-operační vyšetření
cukricek
Ahoj.Hele tento týden jdu na před-operační vyšetření k obvodnímu lékaři..asi na odběry atd.Na operaci jdu s varikokeou,daji mi prej injekci do nějaké žíly v krku(v nemocnici budu jen na jednu noc).Chtel sem se zeptat jestli při tom vyšetření zjistí že jsem měl o víkendu peri,koule a huleni.

Odpověděl: Bára Orlíková
No, museli by vám kromě těch testů, které jsou potřeba pro předoperační vyšetření, udělat cílené testy na přítomnost drog. A to s největší pravděpodobností dělat nebudou, protože jsou nákladné a lékař by k tomu musel mít opravdu důvod. Nevím, v jaké intenzitě drogy užíváte, ale jen pro vaši informaci - THC se dá detekovat jeden den až třicet dní po posledním užití, pervitin tři až čtrnáct dní, extáze tak do týdne. Když byste užil drogu jednorázově, doba, po kterou se dá detekovat bude kratší, když byste užíval nějaké drogy dlouhodobě a pravidelně, tak to bude spíš u té horní hranice. Testy na přítomnost drog se dělají zpravidla ze vzorku moči, nikoli z krve. Nicméně, mám nějak pocit, že když máte nějaké zdravotní problémy a jdete na zákrok do nemocnice, tak není úplně nejvhodnější prosmažit víkend. Nehledě na to, že si můžete přivodit i leckteré další potíže, zvlášť pokud drogy užíváte v takových kombinacích, co jste popsal... Ale to asi víte.