pervitin??
Martin
Dobry den, Behem poslednich 3let jsem bral tablety extaze,2-3 tablety za dva mesice.2 jsem kouril marihuanu,nejdriv vikendove,pozdeji skoro kazdy den nebo obden.Pred 4mi mesici jsem vyzkousel pervitin,mel jsem neprijemne pocity,stahy svalu a stihomamy.Od te doby se necitim jako ve sve kuzi.Prvni dva mesice jsem mel porad zvetsene panenky a jako bych necitil oblicej,nekdy jenom tlak na cele.Spatne se soustredim a kazdou chvili se mi meni nalada,pripadam si jako bych "ztratil"sam sebe,vubec se nepoznavam,rikam a delam veci,ktere bych drive vubec nedelal.Stava se mi,ze najednou zacnu slyset jako bych byl v tunelu a pri tom vidim mlhave.Pipadam si jako bych byl ve snu,jako by to co zazivam nebyla ani skutecnost,ale takove sneni v polospanku.Na zname pusobim jako bych byl zamilovany,pusobim stale zasnene.Dost casto mi huci nebo piska v usich nez jdu spat,pres den nic neslysim,ale zacne to kdyz si lehnu do postele a nemuzu kvuli tomu usnout.4 mesice nic neberu ani nekourim,ale tech pocitu se nemuzu zbavit. Dekuji za odpoved,Martin

Odpověděl: Bára Orlíková
Omlouvám se za poněkud pozdní odpověď. To, co popisujete, pravděpodobně s předchozím užíváním souvisí. Ale taky nemusí. Je rozumné, že po tu dobu, co máte tyto potíže, nic neberete, protože další užívání by stavy mohlo spíš zhoršit. Vzhledem k tomu, že je to takhle dlouhodobé a přetrvává to i po vysazení všech drog, asi by bylo docela na místě konzultovat to s někým z odborníků osobně. Takhle přes internet to asi úplně nevyřešíme. Při osobní schůzce by vám odborník mohl říct daleko víc informací a byl by schopen doporučit další postup, případně vám předepsal nějakou medikaci, která by potíže zmírnila. Podle toho, co popisujete, jsou stavy, které zažíváte, docela intenzivní a nepříjemné a už trvají natolik dlouho, že bych být vámi asi nějakou odbornou pomoc vyhledala. Pokud mi napíšete, odkud jste, mohla bych vám doporučit někoho z kolegů, kteří by se na vás podívali (a nemusel byste se obávat zmiňovat informace o drogách, pokusila bych se vám doporučit někoho, kdo se v problematice vyzná). Zatím držím palce. Určitě vymyslíme něco, co by vám pomohlo.